Σημειώσεις

Υπόμνημα

[BE]Business Edition
[SE]School Edition
[SE1]Η δυνατότητα αυτή υποστηρίζεται προς το παρόν μόνο στην έκδοση School Edition. Θα είναι παρέχεται επίσης στην Business Edition σε επόμενη έκδοση της εφαρμογής LServerAdmin
[c1]ο κωδικός δεν εμφανίζεται στην οθόνη
[c2]Αυτή η επιλογή μπορεί να αλλάξει από Ρυθμίσεις / Σύστημα / Πολιτικές Ασφαλείας Κωδικών
[c3]Αφορά μόνο τους χρήστες που ανήκουν στην ομάδα Εταιρικοί Χρήστες (BE) ή Καθηγητές (SE)
[c4]Θα πρέπει πάντα να υπάρχει ένας τοπικός χρήστης με περιορισμένα δικαιώματα σε κάθε τοπική εγκατάσταση Windows και Linux. Αυτό θα μας επιτρέψει να συνδεθούμε τοπικά, στην περίπτωση που υπάρχει κάποιο πρόβλημα στις Υπηρεσίες Δικτυακών Χρηστών (samba, nis, nfs) ή στον ίδιο τον server
[c5]Προσωρινά υποστηρίζονται μόνο Τμήματα (υποκατηγορίες Τάξεων).
[c6]Προϋπόθεση είναι να υποστηρίζεται από την μητρική η δυνατότητα wakeonlan μέσω ενσωματωμένης ή pci κάρτας δικτύου.
[c7]Η επιλογή του ονόματος χρήστη ως root, κάνει τις απομακρυσμένες εντολές πρόσβασης να φαίνονται παρόμοιες σε Windows και Linux. Π.χ. εκτελώντας από τον server ssh pc1 θα συνδεθούμε είτε σε Windows είτε σε Linux.
[c8]Όνομα χρήστη : user, προκαθορισμένος κωδικός : user, (αν δεν έχει αλλάξει)
[c9]Όνομα χρήστη : teacher, προκαθορισμένος κωδικός : teacher, (αν δεν έχει αλλάξει)
[c10]Παρόλο που δεν είναι απαραίτητο, μπορούμε αν θέλουμε να ορίσουμε τον δικό μας κωδικό στον χρήστη SvcCOPSSH
[c11]Η ενεργοποίηση της Κοινής Χρήσης Αρχείων και Εκτυπωτών, επιτρέπει να εκτελούνται στον Η/Υ πελάτη απομακρυσμένες rpc εντολές όπως τερματισμός, επανεκκίνηση κτλ..
[c12]Το να έχουμε εγκατεστημένο Debian στον server αλλά Ubuntu στους Η/Υ πελάτες, ή το ανάποδο, δεν υποστηρίζεται και δεν συστήνεται.
[c13]Για να συνδεθούμε ως root, σε ένα τερματικό, εκτελούμε su και πληκτρολογούμε τον κωδικό του χρήστη root
[c14]Για λόγους ασφαλείας, μπορεί να μην θέλουμε να ενεργοποιήσουμε πρόσβαση ssh και κοινή χρήση αρχείων στο Προφίλ Δημόσιο Δίκτυο. Ωστόσο, θα πρέπει να ήμαστε πάντα σίγουροι ότι είναι ενεργοποιημένα τα Προφίλ Οικιακό Δίκτυο ή Δίκτυο Εργασίας, όταν ο Η/Υ είναι συνδεδεμένος στο Τοπικό Δίκτυο, αλλιώς δεν θα έχουμε πρόσβαση σε αυτόν από την εφαρμογή LServerAdmin.
[c15]Μπορούμε να εγκαταστήσουμε το λογισμικό πελάτη italc, απομακρυσμένα σε Η/Υ με Windows ή Linux. Η προσθήκη Η/Υ πελατών στην εφαρμογή LServerAdmin, θα τους προσθέσει επίσης και στα αρχεία ρυθμίσεων των χρηστών italc.
[c16]Εκκινείτε την εφαρμογή LServerAdmin με πλήρη δικαιώματα, είτε από το εικονίδιο LServerAdmin - Διαχειριστής, είτε ως υπερχρήστης root από ένα τερματικό ή ως ένας χρήστης με πλήρη δικαιώματα από ένα τερματικό (βλέπε Πρόσβαση σε LServerAdmin).
[c17]Με την αλλαγή της κάρτας δικτύου, αλλάζει και η διεύθυνση IP του Η/Υ Πελάτη μιας και είναι αντιστοιχισμένη στηv διεύθυνση mac της κάρτας δικτύου. Χρειάζεται να αφαιρέσουμε και να προσθέσουμε ξανά τον Η/Υ Πελάτη στην εφαρμογή LServerAdmin, για να ενημερωθούν οι υπηρεσίες Dhcp και Dns.
[c18]Οποιεσδήποτε αλλαγές στους Η/Υ Πελάτες ή στις Ομάδες Η/Υ, όπως προσθαφαίρεση Η/Υ, δημιουργία, μετονομασία, διαγραφή ομάδων, ή μεταφορά Η/Υ σε ομάδα, εφαρμόζονται άμεσα σε όλα τα αρχεία ρυθμίσεων των χρηστών italc.

Προηγούμενο θέμα

Περιβάλλον εφαρμογής

Επόμενο θέμα

TODO

Αυτή η Σελίδα